sreda, 28. maj 2014

KMALU BODO ČEŠNJE!

Češnje bodo zdaj, zdaj zrele, zato bo še kako prav prišla vsaka ideja za pripravo sladic iz tega okusnega sadeža. 
Tokratna sladica je za takšne, popolnoma preokupirane in brez viška prostega časa. Češnjev zavitek. Sama sem uporabila še lanske - zmrznjene češnje.

ČEŠNJEV ZAVITEK IZ KUPLJENEGA TESTA

Sestavine:

  • zavitek kupljenega vlečenega testa
  • izkoščičene češnje
  • drobtine
  • cimet
  • sladkor po okusu


Češnje sem odtalila. Drobtine sem prepražila na maslu. Na vsaki list testa sem preko polovice enakomerno razoredila češnje in jih posula z drobtinami, sladkorjam in cimetom, ter zvila. 

Zvitke sem zložila na pekač obložen s peki papirjem, jih premazala z vodo in postavila v pečico. Zavitek sem pekla približno eno uro na 180-tih stopinjah.

Pečenega sem prekrila s folijo in ga pustila dobro uro počivati, da se je testo zmehčalo.

Narezala sem ga na kose in že smo se mastili.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar