nedelja, 17. oktober 2010

MARELIČNI CMOK

Je pred par dnevi beseda nanesla na pustne šeme, pa je Matija zatulil:"Ej, jaz bom pa drugo leto za pusta marelični cmok!"

...in že smo imeli idejo za okusno večerjo. Pa saj smo morali osvežiti pogled na marelične cmoke, da do naslednjega pusta ne pozabimo kako izgledajo.

ZDROBOVI SADNI CMOKI
1 l mleka, 500 g pšeničnega zdroba, 50 g sladkorja, 100 g masla, 3 jajce, vanilijev sladkor, sveže marelice, ali sadje po želji

Mleko s sladkorjem in vanilijevim sladkorjem zavrem in vanj skuham zdrob. Ko se zdrob zgosti, dodam maslo, večkrat pomešam, ter še toplemu dodam jajca in hitro zgnetem testo. Razdelim ga na enake dele in v vsak del vložim marelico in oblikujem cmoke (pri oblikovanju imam ves čas nekoliko mokre roke, da se mi ne sprime na njih testo). Cmoke kuham približno 20 minut, v vreli, slani vodi. Ko so kuhani jih zložim na krožnik in postrežem






DOBER TEK!

Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Sprobal danes! Zacumprana zadevca, katero sem prvič delal. Sicer količinsko zelo manj, a nekaj ni štimalo. Sicer piše za pripravo zdroba 1l mleka in 100g zdroba in ko sem uporabil 200ml mleka in cirka 30g zdroba niti približno ni bilo dovolj. Sem ga pol še kar nekaj nametal noter, zaključil pa z pz moko. Uporabil en jajček, sol in marelice ter slive. Njaam.
    Sicer ni po original vašem receptu, a istočnica ste le bili vi.
    Povejte, bi vam takšni tudi teknili. Mislim tile, moji. Pač eksperimentiranje in reševanje zadev. Več kot to, da stran vržeš ne moreš naredit. Moram priznat da so uspeli MUAAAA. Fiiino čvrsti, znotraj lepo kuhani. Le barvno so zanimi, ker vsebujejo pz moko :>

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej, Mr. Brando, saj tudi jaz ves čas eksperimentiram, zato pa mnogokrat zapišem recepte, ker so to ponavadi neki najdeni recepti prilagojeni po mojem okusu. Oooo, kolikokrat sem že sama kaj "zafurala". A takšno je življenje, treba je sprobat in ko enkrat alii dvakrat ne rata, tretjič sigurno uspe. ...pa fajn kuhaj in eksperimentiraj še naprej. Pa bloga se loti, da bomo imeli tudi ostali kaj za čitat!

      Izbriši