četrtek, 17. februar 2011

TUROBNO LAHKOTEN POPOLDAN

Po prelepem in toplem prazničnem vikendu, sem se kar veselila in upala, da se bo zima počasi umaknina in dala prednost pomladi. A ne. Očitno tale letošnja zima, še ni rekla zadnje besede in nam namenila par dni pravega turobnega vzdušja.

Ni kaj! Čakati na pomlad se ne izplača, saj čas medtem neusmiljeto teče. Tečejo dnevi, tedni, meseci. Kaj šele leta.

Pa sem hitro po službi smuknila v tekaška oblačila in se podala v turoben večer. Ej je pasalo! Kljub mokrim in zasneženim cestam. Kljub temu, da sem bila pošpricana od avtomobilov in kljub temu, da sem bila mokra, saj sneg ponekod ni bil splužen. V mislih so me spremljali topli spomini na pelep minuli praznični vikend, spremlale pa so me tudi vse te ultra-rožice, ob katerih se lahko vsaki dan naslajamo.

In potem. Potem sem si privoščila košček lahke - najlažje, sočne skutine pite.

LAHKA SKUTINA PITA
testo: 25 dag moke, 1/4 žličke pecilnega praška, 5 dag masla, 10 dag sladkorja, 2 rumenjaka, 3 žlice mleka.

nadev: 1 kg jabolk, 30 dag skute, 1 dcl kisle smetane ali jogurta, sladkor po okusu, 3 žlice drobtin, 2 jajci

preliv: 2 jajci, 1 dcl kisle smetane

V moko zmešam pecilni prašek. Dodam koščke masla, zmanem v kašico, ter dodam rumenjaka in smetano. Zmesim testo. Pekač namažem z margarino in po njem razprostrem testo, tako da je za prst visoko pokrit tudi rob. Pečem približno 15 minut na 180 stopinjah.

Nato na testo položim naribana jabolka, preko njih razporedim skutin nadev in vse skupaj prelijem z razžvrkljanim jajčnim prelivom. Nadev pripravim tako, da v eno skledo naribam jabolka, v drugo pa zmešam vse preostale sestavine.

Pečem 30 minut pri 180 stopinjah.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar