četrtek, 25. april 2013

VČASIH SE MI NE DA

Hja, včasih pa res pridejo dnevi, ko se mi enostavno ne da - sukati se gor in dol po kuhinji in vihteti kuhalnico. A takšni dnevi so redki. To so predvsem kakšni ponedeljki, ko se pozna utrujenost od nedeljskega dolgega teka ali tekme. No, pa torki so včasih tudi problematični. Takrat imam hitre treninge, ki tudi pustijo posledice, pa še domov se vračam šele tik pred večerom. Srede, četrtki in petki so super. Takrat zmorem vse. Sobote pa... To je dan, ko bi rada naredila vse. Od gospodinjskih, vrtnih, športnih in kuharskih opravil. A vse zmetat v en dan pač ne gre. Zato ob sobotah navadno kuha Sašo, no če se ne podi z beciklom okrog po Sloveniji. 

In ko sem nazadnje imela takšen napad in se mi ni in ni dalo kuhati, ko sem eno uro tekla in razmišljala, kaj bi kuhala in ko se nisem nič pametnega spomnila, sem naredila te enostavne in resnično hitro pripravljene njoke. Zraven paše polivka po lastnem okusu. Bilo kakšna. 

SPLITSKI NJOKI

Sestavine:

  • 1 liter mleka
  • 500 g ostre moke
  • malo soli
  • 1 jajce
  • 1 rumenjak
  • malo oljčnega olja


Mleko, sol in olje sem zavrela in dodala moko, ter vse sestavine dobro premešala, da se niso naredile grudice. Najprej sem mešala z kuhalnico, nato pa kar z mikserjem. Maso sem pustila, da se je nekoliko ohladila, dodala jajce in rumenjak, ter ponovno sestavine zmiksala. Iz testa sem oblokovala dolge svaljke, katere sem narezala na približno 2 cm dolge njoke, katere sem zmetala v vrelo in soljeno vodo.
Njoki so kuhani, ko priplavajo na površino.

NJAMČI. OBOŽUJEMO TESTENINE!







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar