petek, 13. maj 2011

MOJ PRVI ZELENKO

Okoliščine so nanesle, da sem zadnje čase pri hrani še bolj izbirčna kot doslej. Dan pričnem s kozarcem sveže iztisnjenega limoninega soka - na tešče. Kave več ne pijem - čisto nič, niti kapljice. Prebiram knjige o zdravi prehrani in o takšni bogati z železom, ...

Pa sem si rekla: "Tudi jaz bom to poizkusila!" Zbrala sem sestavine:

dve pomaranči, eno banano, limono, hruško, ter listje sveže zelene solate in direktno iz vrta - liste mlade špinače.

 Sadne napitke obožujemo, a mešane z zelenjavo bom uživala v solo izvedbi. ... ker , to pa je res bljek, fuj, vau, glej kaj mati dela!, o ne, a to boš popila, pa saj ti si nora,.... A nič hudega. Še naprej bo vsak dobil kozarec svojega najljubšega napitka.
 Lotila sem se dela. Najprej sem očistila sadje, ga narezala na kose in zmiksala. Sadni napitek sem odlila v kozarce.
 Preostanku napitka sem dodala narezano zelenjavo, ter ponovno vključila mikser. Po približno eni minuti je nastal resnično zelen - lepo zelen napitek.
 Prava pomladanska kombinacija.
 MMMM, NE MOREM VERJET, AMPAH TO JE REEEES DOBRO!

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar