sreda, 18. april 2012

NA LOVU ZA ENOSTAVNIMI SLADICAMI

Ker je v življenju toooliko stvari, ki jih rada počnem, moram svoj čas dobro organizirat in ga skrbno porazdeliti na posamezna opravila. Zato sem tudi pri kuhi - če se le da - racionalna. Iščem in izbiram jedi, ki so okusne, sočne in za pripravo zahtevajo kolikor se le da malo časa.

Takšna je bila nedeljska sladica:

SKUTNA ZLIVANKA

Sestavine:
  • 5 dag masla
  • 4 jajca
  • 10 dag sladkorja
  • 50 dag skute
  • 3/4 litra mleka
  • 50 dag moke
  • sol
  • 1 dcl goste kisle smetane

Maslo sem penasto umešala s sladkorjem in rumenjaki. Nato sem dodala skuto, mleko, sol in polovico moke. Sestavine sem zmiksala v gladko zmes. Za tem sem dodala trd beljakov sneg in preostalo moko. Tokrat sem sestavine reeees narahlo premešala.

Testo sem dala v namazan in z moko posut pekač, ter ga pekla 1 uro pri temperaturi 180 stopinj. Pečeno zlivanko sem premazala s kislo smetano in postregla.

No. Originalni recept pravi tako, da pečeno zlivanko zvrnemo na desko in jo premažemo s smetano in posujemo s slakorjem. Mi smo najprej polovico zlivanke pospravili takoj, ko je prišla iz pečice, šele za tem smo se spomnili, da bi jo lahko premazali še s smetano. To smo tudi storili in res je bila boljša.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar