petek, 27. marec 2015

ENČILADE Z JOGURTOM

Modrosti za vsak dan:

Vsa občutja, ki jih imamo v sebi, privabijo naš jutri.

Skrbi privabijo še več skrbi. Tesnoba privabi še večjo tesnobo. Žalost privabi še večjo žalost. Nezadovoljstvo privablja še več nezadovoljstva.

IN

Veselje privablja še več veselja. Sreča privablja še več sreče.Mir privablja še več miru. Hvaležnost privablja še več hvaležnosti. Prijaznost privablja še več prijaznosti. 

Naša naloga se skriva v notranjosti. Če hočemo spremeniti svoj svet,  moramo samo spremeniti svoja notranja občutja.

Je to mar težko?


ENČILADE Z JOGURTOM

Sestavine:

  • tortilje
  • paprika
  • paradižnik
  • čajota
  • čebula
  • navadni jogurt
  • kisla smetana
  • naribani sir
  • šunka
  • sol


Papriko, paradižnik in čebulo sem očistila in narezala na majhne kose. Čajoto sem olupila, jo razpolovila in polovico bučke naribala. Drugo polovico sem shranila v hladilnik. Dodala sem naribani sir, polovico jogurta in polovico smetane, solila ter sestavine zmešala.
Tortilje sem nekoliko segrela, da sem jih lažje zvijala in jih nadevala.


Zvila sem jih kot palačinke, ter jih eno za drugo polagala v pekač, dokler ga nisem zapolnila. Nato sem vse skupaj prelila s preostankom smetane in jogurta in potresla z naribanim sirom.

Enčilade sem pekla 30 minut pri 200 stopinjah.

Mmmm, se izplača poizkusit, ker je reeees okusno.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar