petek, 20. marec 2015

KRUHKI Z DOMIŠLJIJO

Tako kot na ostalih področjih življenja, je lepo, če znamo svojo domišljijo in iznajdljivost pokazati tudi pri peki kruha. 

Spečemo lahko kakršnega želimo. Belega, črnega, rženega, polnozrnatega, z orehi, bučnimi semeni, bučnim oljem,.... 

...in vsi so takooo dobri!

Pri nas sta nastala dva takšna domišljijska hlebčka. Polnozrnati z lanenimi semeni in rženi z orehi.

DOMIŠLJIJSKI HLEBČKI

Sestavine:

  • 300 g gladke bele moke
  • 300 g ržene ali polnozrnate moke
  • 1 kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • pest orehov
  • pest lanenih semen
  • žlička soli
  • žlica olivnega olja


V skledo sem presejala moko, vanjo naredila jamico in noter nadrobila sveži kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Ko je kvas narasel, sem dodala sol, olje, semena oz. orehe in vodo, ter zgnetla testo.

Posodo sem pokrila s kuhinjsko krpo in počakalo, da je testo naraslo. Nato sem oblikovala hlebčke in jih položila na pekač obložen s peki papirjem, jih pokrila s krpo in jih pustila vzhajati 20 minut. Vklopila sem pečico (na 250 stopinj) in počakala, da se je dobro segrela. 
Nato sem hlebčke tri-krat zarezala in pekač postavila v segreto pečico.
Kruh sem pekla cca. 45 minut. Prvih 15 min. na 250 stopinjah, nato pa na 200 stopinjah. Pečene hlebce sem položila na kuhinjsko rešetko in počakala, da so se ohladili.







Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Peka kruha je postala stalnica našega sobotnega popoldneva,tako sta nastala pirin s semeni in ajdov z orehi.Eden s pecilnim drugi s kvasom.Sedaj bo na vrsti domišljijski hlebček,recept je že zapisan:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, ste pridni. Tudi pri nas bo jutri dišalo po svežem kruhcu!

      Izbriši