četrtek, 26. marec 2015

ŽEMLJICE IZ AJDOVE MOKE Z OREHI

Zadnje čase bi pri kar vseh receptih najraje pripisala: To morate poizkusit!, a bi se preveč ponavljala. 
Tokrat so nastale žemljice iz ajdove moke z orehi. Kako so dišale in kakooo so bile okusne!

ENOSTAVNE ŽEMLJICE IZ AJDOVE MOKE Z OREHI

Sestavine:

  • 300 g ajdove moke
  • 300 g gladke pšenične moke
  • 1/2 kocke kvasa
  • žlička sladkorja
  • vrela voda - cca. 3 dcl
  • žlica olivnega olja
  • pest orehov


Ajdovo moko sem nasula v skledo in jo prelila oziroma poparila z vrelo vodo, jo zmešala in počakala, da se nekoliko ohladi.
Nato sem v drugo skledo presejala belo moko, vanjo naredila jamico, noter nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Počakala sem, da je kvas narasel, nato sem dodala sol, olj, orehe, poparjeno ajdovo moko in nekoliko vode, ter zamesila gladko testo.
Pokrila sem ga s kuhinjsko krpo in počakala cca. 1 uro, da je naraslo. Testo sem ponovno pregnetla in ga razdelila na osem enakomernih delov iz katerih sem oblikovala žemljice.

Razporedila sem jih po pekaču obloženem s peki papirjem, jih pokrila s krpo in počakala cca. 20 minut, da so ponovno kipnile. Medtem sem vklopila pečico na 200 stopinj in počakala, da se segreje. Vzhajane žemljice sem po dolgem zarezala in pekač postavila v segreto pečico.

Žemljice sem pekla cca. 45 minut na 200 stopinjah. 





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar