torek, 26. april 2016

SKUTIN KOLAČ S ČEŠNJAMI

Sezona lanskih češenj je resda že zdavnaj mimo, a pred vrati je sezona letošnjih češenj in v zmrzovalniku je čakala še zadnja vrečka lanskih češenj, ki jo je bilo potrebno pospraviti in narediti prostor novemu sadju in zelenjavi.

Tokrat sem ponovno izbrala lahko, sočno, sirovo sladico, ki smo jo seveda zmazali kot za šalo.


SKUTIN KOLAČ S ČEŠNJAMI

Sestavine:
1. del
2 jajci
100 g čokolade za kuhanje
300 - 400 g češenj
100 g mletih orehov
125 g masla
100 g sladkorja
200 g moke
1 žlička sode bikarbone
1 vanili sladkor

2. del
250 g mascarpone sira
1 vanili sladkor
1 rumenjak
sladkor po okusu (sama ga nisem dodajala)

Tako sem naredila:
Maslo in čokolado sem raztopila. Penasto sem zmešala jajca in sladkor, ter dodala stopljeno čokolado in maslo. Nato sem dodala preostale sestavine in umesila gladko maso. Okrogel pekač sem namazala z oljem, potresla z drobtinami in preko enakomerno razporedila čokoladno maso. Preko sem razdelila izkoščičene češnje, ter jih premazala z nadevom iz sira. 

Sladico sem pekla približno 1 uro na 180-tih stopinjah, pri čemer sem pekač postavila v že segreto pečico.

PRIJETNO PEKO IN LEPE PRAZNIKE!!!!








Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Izgleda čudovito! Koliko časa se obdržijo češnje v zmrzovalniku? Je kakšna posebna metoda ali jih je potrebno samo oprati, izkoščičiti in zamrzniti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi jih le operemo, izkoščičimo in vložimo. Koliko časa se obdržijo uradno ne vem, svoje lanske, pa sem porabila pred par dnevi in ni bilo z njimi popolnoma nič narobe. Lep dan!

    OdgovoriIzbriši