sreda, 12. december 2012

KAKO SEM SPEKLA TORTO

Nedeljsko jutro nas je pričakalo kakor v pravljici. Vse belo, nebo pa sončno in brez oblačka. Popoldan smo praznovali, kar pomeni, da bi lahko nedeljo komot preživela le v kuhinji. A si tega prekrasnega zimskega dopoldneva nisem pustila vzeti. Vstala sem dokaj hitro in še pred zajtrkom zamesila kruh, ter pripravila kremo za torto. Nato sem odšla.


Točno opoldan je kazala ura, ko sem se vrnila in najprej vklopila pečico. Ja, prvi je bil na vrsti kruh. Stopila sem po kremo, ki sem jo postavila na balkon, da se fajn shladi. Mislila sem jo premešati, a zlomka, ta stvar se ni strdila. Ja, tako je, če zadnji trenutek sprobavaš neke nove "še ne preizkušene" recepte. Cajta ni bilo, zato sem se odločila za plan B. Ker že krema ni ratala kot bi mogla, sem se odločila, da jo popravim, ter prvotni recept zaustim in nadaljno pot uberem po klasičnem že preizkušenem receptu. Prepletel se je okus dveh receptov in domišljije iz katerih je nastala odlična torta. A kaj sem naredila s kremo? Iiii. le kaj? Popravila sem jo. Saj sem jo potrebovala, rezervnih sestavin pa nisem imela in trgovine so bile že zaprte. Kako sem jo popravila? Ponovno sem jo segrela, dodala gustin in skuhala puding. Nastala je krema odličnega okusa. 



ČOKOLADNA TORTA

Krema:

  • 375 ml sladke smetane
  • 200 g čokolade za kuhanje
  • 100 g mlečne čokolade
  • 60 g kokosovega masla
  • 2 žlici gustina


Kremo sem naredila tako, da sem najprej zavrela smetano, nato sem posodo odstavila in vanjo nadrobila čokolado. Ko je bila notri vsa čokolada sem dobro premešala in na koncu dodala še kokosovo maslo. Kremo sem pustila dve uri na hladnem in po osnovnem receptu bi sem morala strditi, a se ni - zlomka. Zato sem jo ponovno segrela in dodala dve žlici gustina, ter skuhala puding. 

Testo - oblate:

  • 4 rumenjaki + 1 jajca
  • 20 dag sladkorja + 1 vanili sladkor
  • 5 dag kokosovega masla
  • 1 dcl vode
  • 20 dag moke
  • 1 pecilni prašek
  • 3 žlice kakava
  • sneg 4 beljakov


Najprej sem penasto zmiksala jajca in sladkor, nato pa dodala vse ostale sestavine. Testo sem pekla približno 45 minut na 200 stopinjah. Ohlajeni kolač sem narezala na tri oblate.

Nadev:

  • svež ribez iz zmrzovalnika

Posip:

  • stolčeni lešniki


Ker sem si zadnji trenutek premislila in ubrala plan B, sem potrebovala tudi nadev. NIsem dolgo razmišljala. K čokoladnemu okusu se odlično poda nekaj kislega, pa še barvno bo fajn zgledalo, saj bo živo rdeča barva nekoliko razbila čokoladno. Hitro sem vzela iz zmrzovalnika domač ribez in ga za 2 minuti potisnila v mikorvalovko.

Nato sem začela sestavljati: testo, krema, ribez, testo, krema, ribez in še enkrat testo. No, testo sem predhodno navlažila z ribezovim sokom. Torto sem preoblekla v preostanek kreme in posipala z nalomljenimi lešniki. 

Nastala je odlična čokoladna torta!







Print Friendly and PDF

7 komentarjev:

  1. Vanja,

    to mrzlo - hladno kremo je treba potem samo še zmiksati (jaz dam to zavreto smetano z čokolado - že shlajeno tudi za pol ure v zmrzovalnik in potem zmiksam) - in nastane super krema!!

    LP, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja? Samo moja krema ni bila trda. Mogoče pa sem bila prehitra. Bom drugič probala znova. Hvala za nasvet.

      Izbriši
  2. Brala sem, da so iz napak pri pripravi tort nastale nove najbolj znane torte.
    Z malo domišljije in iznajdljivosti se da skreirat nove stvari.
    Dobro si se znašla in verjamem, da je bila torta zelo dobra.
    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ta zmes ko začneš miksati najprej sploh ni trda.

    Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj pa, če je krivo kokosovo maslo? Jaz sem ga dala enkrat v čokoladno glazuro pa se mi tudi ni strdila :)
    Tako čokoladno kremo dela moja tašča; nikoli ne doda masla in ji vedno rata.
    lp

    OdgovoriIzbriši