sreda, 20. marec 2013

SKUTINA TORTA Z RABARBARO

Čeprav je še kar nekaj časa pred nami, ko bomo z vrta pobirali prvo rabarbaro, pa lahko že začnemo z zbiranjem receptov, da jih bomo imeli pri roki, ko bo čas. No, mogoče pa ima kdo, tako kot jaz, še v zmrzovalniku paketek lanske rabarbare. No, potem lahko nastane tale sočna sladica.:

SKUTINA TORTA Z RABARBARO

Sestavine:
  • 200 g mehke moke
  • 3 g pecilnega praška
  • 75 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • ščepec soli
  • 100 g masla
Nadev:
  • 500 g skute
  • 10 g sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • 2 jajci
  • 50 g mletih mandeljev ali orehov
  • 40 g škroba - Gustina
  • rabarbara

Moko sem presejala v skledo in dodala pecilni prašek. Dodala sem sladkor, sol in stopljeno maslo, ter umešala krhko testo.
2/3 testa sem enakomerno razporedila po pekaču, z ostalo tretjino pa sem naredila rob.

Nato sem zmešala sestavine za nadev in ga enakomerno razporedila po pekaču.

Sladico sem pekla približno eno uro pri 180-tih stopinjah.







Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Ker nam je bila objava všeč, smo jo s svojimi bralci delili tudi na Đuboxu!

    Na še veliko zanimivih objav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno je nekaj narobe z linkom, zato ga dajem še enkrat:
    http://đubox.blogspot.com/2013/03/zdrava-skutina-torta-z-rabarbaro.html

    OdgovoriIzbriši