ponedeljek, 4. marec 2013

POPOLDANSKA SLADICA

V soboto sem pekla, pa je do nedelje zmanjkalo. Zato je v nedeljo popoldan nastala tale sladica - na hitro. Zakaj se imenuje prav gospejino nimam pojma. Mogoče kdo ve?

GOSPEJINO PECIVO Z JABOLKI IN MAKOM

Sestavine:
  • 1 lonček sladkorja stepeš z jajcema da se speni
  • dodaš:
  • 1 lonček mleka
  • 1 lonček maka
  • 1 lonček pšeničnega zdroba zmešaš z
  • 1 pecilnim praškom
  • 1 vanili sladkor
  • 2 lončka naribanih jabolk
  • cimet

Premaz:
  • velika kisla smetana
  • sladkor po okusu
  • sok ene pomaranče
  • 2 žlici kokosove moke

Preliv:
  • temna čokolada stopljena v vodni kopeli z žlico ali dvema vode in žlico olja.
 
Tako kot piše, sem najprej stepla sladkor in jajca.

 

Dodala sem mak, pšenični zdrob, vanili sladkor, mleko in pecilni prašek, ter sestavine na rahlo premešala.

 
 

Na koncu sem primešala še naribana jabolka pomešana s cimetom.




Pekač sem namazala z oljem in potresla z drobtinami.



Maso sem vlila v pekač in postavila v pečico.
 

Pecivo sem pekla eno uro pri 180-tih stopinjah.


Ko je bilo pecivo pečeno, bi ga morala premazati z mešanico sestavine navedenih zgoraj, a sem ugotovila, da skoraj ničesar več nimamo doma.

Pa sem improvizirala. Pecivo sem premazala z mešanico smetanie, jogurta, skute in soka ene limone.

Vse skupaj sem še pol ure pekla pri 50-tih stopinjah.


Ohlajen kolač sem narezala in postregla. No, lahko bi ga prelila še s čokolado, a tudi te je zmanjkalo. Pa je ostalo pecivo z belo preobleko.



 
Print Friendly and PDF

1 komentar: