petek, 9. maj 2014

ENA HITRA

Po krajšem premoru, bo vikend ponovno tekmovalen. Tokrat bomo dirkali vsi štirje. Jernej bo plaval, midva s Sašotom bova tekla na teku trojk, Matija pa se bo pomeril v triatlonu. 
In zato, ... zato že tri dni ob večerih pripravljamo testenine. Včeraj so bili na vrsti domači njoki z zelišči iz našega vrta. Letos sem uredila novi zeliščni kotiček in rastlinice so že kar zrasle. Pa sem jih porezala. Timijan, origano, drobnjak, žajbelj, melisa. Timijana in origana je bilo nekoliko več, ostalih zelišč pa le kakšen listek ali dva. Njoki so bili odlični.

RŽENI NJOKI S SVEŽIMI ZELIŠČI

Sestavine:
  • 300 g ržene moke
  • 200 g bele moke
  • 500 g skute
  • 2 jajci
  • žlička soli
  • žlička olja
  • sesekljana zelišča

V skledo sem presejala moko, naredila na sredini jamico in noter dodala sol, olje, jajca, zelišča in skuto. Vse sestavine sem temeljito pregnetla. Ročno. Posodo pokrila s krpo in za dobro uro izginila na vrt. Posadila sem solato, okopala ribez, porezala pušpane in uredila dva lonca z rožicami. 
Nato sem se vrnila v kuhinjo, testo razdelila na štiri dele in iz vsakega naredila dolgi svaljek debeline približno 2 cm. Narezala sem njoke in jih nekoliko pomokala, da se ne sprimejo.






Pristavila sem veeelik lonec osoljene vode in ko je zavrela sem vanjo pometala njoke. Kuhala sem jih cca. 15 minut. Nato sem jih odcedila in postregla. 






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar