torek, 20. maj 2014

NAVADNI BELI MLEČNI KRUH

Ker zadnje čase pečem izključno kruhke s semeni in raznimi dodatki, sem se tokrat odločila, da spečem čisto navaden beli kruh. Le da sem namesto vode uporabila mleko. Hlebčki so bili takooo lepi in takooo okusni.

BELI MLEČNI KRUH

Sestavine:

  • 700 dag bele gladke moke
  • 1 kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • vroča voda za kvasec
  • žlička soli
  • žlica olivnega olja
  • cca. 3 dcl vročega mleka


V večjo skledo sem presejala moko in vanjo naredila jamico. Noter sem nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo.

Ko je kvasec kipnil, sem dodala sol, olje in vroče mleko, ter sestavine ročno pregnetla.



Skledo sem pokrila s skuhinjsko krpo in počakala dobro uro do dve, da je testo naraslo na dvakratno svojo količino.



Vzhajano testo sem ponovno pregnetla, ga razdelila na dva dela in oblikovala hlebčke. Pooložila sem jih na obloženi pekač, jih ponovno prekrila s kuhinjsko krpo in počakala dobrih 20 minut, da se je segrela pečica.



Vzhajane hlebčke sem dvakrat oziroma trikrat zarezala in pekač postavila v segreto pečico.



Kruh sem pekla cca. 45 minut. 15 minuta na 250-tih stopinjah in nato na 200 stopinjah.


Pečene hlebčke sem odstavila na kuhinjsko rešetko, da so se ohladili.








Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Kako krasna hlebčka. Izgledata krasno. Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav je že pozno bi zdaj en namazan s putrom, kos tega mlečnega kruha,najboljše pa ,da ga ob priliki spečem.Sem pa današnji popoldan vrtnarila s polno paro,nastalo pa je tudi trinajst kozarcev češnjevega kompota.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vau, ste pridni. Jaz pa v tem času nekoliko več tečem in vrt takoooo trpi. Letos še nisem niti rožic na balkonu posadila - hudirja.

      Izbriši