četrtek, 22. maj 2014

PEČEM Z VENDELINO: PREKMURSKI KRAPCI

Počasi se ponovno približuje vikend in prepričana sem, da bo vas bo kar nekaj končalo v kuhinji ob pečici. Mi se bomo najverjetneje sladkali šele v nedeljo. Tukaj pa je recept za odlično skutino sladico. Je čvrsta in hkrati dovolj sočna, primerna kot prigrizek na izletu ali po športni aktivnosti. Matiji je prejšnji vikend prišla še kako prav pred tekmo.

PREKMURSKI KRAPCI

Sestavine:
Kvašeno stesto:

  • 40 dag moke
  • 10 dag masla (namesto masla sem dala 2-3 žlice olivnega olja)
  • 1 žlička soli
  • 2 dl toplega mleka

kvasec iz: 

  • 1 dl toplega mleka
  • 2 dag kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • 1 žlica moke (sama je nisem uporabila)

Nadev:

  • 3/4 l mleka
  • 30 dag prosene kaše
  • 70 dag skute
  • 2 jajci
  • 4 dag sladkorja
  • 3 do 5 dl smetane (uporabila sem kislo)


Zamesimo kvašeno testo, 






vzhajano razvaljamo za dober prst na debelo in ga položimo na namazan pekač. Robove malo dvignemo, da nadev ne bo uhajal.







Po vsem testu razgrnemo nadev, ga pokapamo s smetano, damo v pečico in pečemo pri 220 stopinjah dokler ne zarumeni. Pečen pečenjak spet pokapamo s smetano, malo počakamo, da se smetana vpije, nato narežemo na kose velike 8 x 10 cm.





Sama sem smetano zamešala le v nadev in z njo nisem pokapala sladice. Ker je bila kar precej visoka, sem jo narezala na manjše kose. 8x10 cm se mi je zdelo absolutno preveliko.






Nadev: Mleko zavremo in v njem 25 minut kuhamo kašo. Med ohlajeno zmešamo skuto, jajci, sladkor in smetano.





Print Friendly and PDF

2 komentarja: