torek, 9. oktober 2012

BUČNA RIŽOTA

Ko smo pospravili vsak svojo porcijo bučne juhice, smo globoke krožnike zamenjali za nizke, ter na mizo prinesli ogrooomen litoželezni vok. Privzdignili smo pokrovko in zadišalo je po....

BUČNA RIŽOTA

Sestavine:

  • čebula
  • buča ali cukini
  • paradižnik
  • korenček
  • piščančje meso
  • bazilika
  • riž
  • sol, kajenski poper
  • feferon
  • oljčno olje


Kljub temu, da smo letos več kot dobro založeni z raznoraznimi bučami, sem pri čiščenju vrta obrala tudi te majhne bučne "zarodke". 



Vso zelenjavo sem očistila in narezala na koščke oz. kolobarje. 

Prav tako sem na majhne kose narezala meso. 


Čebulo sem prepražila na oljčnem olju. Nato sem dodala meso in ga skupaj s čebulo zlatorjavo zapekla. Nato sem dodala zelenjavo in vse sestavine nekoliko podušila.


Za tem sem dodala skodelico riža, ter ga dobro umešala v zelenjavo. Sestavine sem zalila z vodo, začinila s soljo in poprom, ter pokrila s pokrovko. 


Rižoto sem kuhala približno 20 minut, tako da je riž ostal al dente. Na koncu sem umešala še svežo, sesekljano baziliko. Postregla sem kar v voku.


ODLIČNO - LAHKOTNO KOSILO. TAKŠNO, DA LAHKO POPOLDAN ŠE TRENIRAŠ.
Print Friendly and PDF

2 komentarja: