četrtek, 18. oktober 2012

INTERVJU NA SRC.T



PREDSTAVITEV SLOVENSKE MLADINSKE REPREZENTANCE V TRIATLONU: 

MATIJA MEDEN   (klikni na ime)



1.) Koliko let se že ukvarjaš s triatlonom?
5 let.

2.) Katera je tvoja najmočnejša disciplina in katera je šibkejša?
Najmočnejša: plavanje (včasih pa kolo, odvisno od proge). Najslabša: tek

3.) Najvidnejši rezultati v tvoji triatlonski karieri?
- Mladinski evropski pokal Bled 2012: 9. mesto;
- Odprto DP Hrvaške Olimpik Split 2012: 2. mesto;
- Abslutno DP sprint Bakovci 2012: 2. mesto;
- Absolutno DP sprint 2011: 3. mesto;
- Evropski mladinski pokal skupno 2010: 14. mesto;
- Večkratni mladinski in kadetski prvak Slovenije;
- 4x udeleženec Mladiskega evropskega in 1x U23 evropskega prvenstva.

4.) Na kratko kako si zadovoljen s sezono 2012 in kakšni so načrtni za 2013?
V letu 2012 sem opravljav maturo zato so bili treningi in sodelovanja na tekmah nekoliko okrnjeni. Na evropskem mladinskem prvenstvu nismo zadeli forme (bil sem preutrujen), zaradi česar sem bil zelo razočaran. Forma je prišla teden kasneje, ko sem vrhunsko oddirkal Korčulanski triatlon, nadaljevala pa se je še v juniju, ko sem med izpiti še odlično nastopil v Bratislavi na tamkašnjem odprtem DP, kjer se v močni konkurenci (tudi z olimpijci) do teka bil v prvi skupini. Zelo zadovoljen sem z mojim prvim olimpikom, kjer sem bil v vrhunski plavani formi, vendar so mi težke razmere na kolesarskem delu preprečile boljši tekški nastop in ostal sem na nehvaležnem 4. mestu. V drugem delu sezone mi je uspel super nastop v Splitu, v Bakovcih sem se počutil slabše, na ETU U23 prvenstvu pa je forma pošla. Cena premajhne baze zaradi maturitetnega leta.
Za leto 2013 načrtujem veliko več treninga, dvig tekaške forme, vzdrževanje plavalne (tiste s prvega dela sezone) in morda še nekoliko dvigniti kolesarski nivo. To bi moralo zadostovati za prve točke na katerem od evropskih pokalov.

5.) Oprema ki jo uporabljaš na triatlonskih tekmovanjih in treningih?
  • kolo: Specialized;
  • čelada: Rudy Project;
  • očala: Cebe;
  • neopren: Blueseventy;
  • tekmovalni dres: Kiwami;
  • tekaške superge: Saucony;
  • pijača med treningi: Limonada s sladkorjem s ščepcem soli.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar