četrtek, 18. oktober 2012

JESENSKA BUČNA ČORBA

Očitno nam brez buč še ne gre. Tokrat je bila na vrsti prava jesenska zelenjavna juha in na vrh ... bučna sladica, kaj pa drugega?

JESENSKA BUČNA ČORBA

Sestavine
  • 1 čebula
  • kos svinjskega mesa 
  • buča
  • korenje
  • stročji fižol
  • peteršilj
  • makaroni
  • oljčno olje
  • sol, poper, kurkuma
  • žlica moke

Čebulo sem očistila in jo na drobno sesekljala. Prav tako sem na manjše koščke narezala meso in vso ostalo zelenjavo.


Čebulo sem prepražila na olivnem olju. Nato sem dodala meso in ga skupaj s čebulo še nekoliko prepražila. Naslednja je v lonec padla vsa zelenjava razen peteršilja.



Že trošimo zelenjavo iz zmrzovalnika.


Vso zelenjavo sem začinila in jo kakšnih 5 minut dušila. Nato sem dodala žlico moke, ter vse sestavine zalila z vodo.


Čorbo sem kuhala cca. 30 minut. Tik pred koncem kuhanja sem dodala še makarone (že kuhane, ki so ostali od prejšnjega dne) in sesekljan peteršilj.



ODLIČNA VEČERJA!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar