petek, 12. oktober 2012

TAKŠNA JE BILA SLADICA

Ko smo v želodce pospravili slastno bučno juhico in odlično bučno rižoto, smo pospravili tudi mizo in si privoščili še osvežilno bučno sladico:

AJDOV KRAPEC Z BUČO

Sestavine 
  • 200 g ajdove moke
  • 100 g pšenične moke
  • sol 
  • 2 dcl vrele vode
Nadev: 
  • 1 kg skute
  • 2 dcl kisle smetane
  • 2 jajci
  • žlička soli
  • sladkor po okusu (jaz ga ne dodam)
  • naribana buča
Takole sem naredila:
Ajdovo moko sem poparila s slano, vrelo vodo in počakala, da se nekoliko ohladi. Nato sem ji primešala pšenično moko in zamesila testo.


Odrezala sem kos meterske buče, jo olupila in naribala.



V drugi posodi sem zamešala vse sestavine, ki so potrebne za nadev.



Na pomokani deski sem v velikosti pekača razvaljala testo in ga položila v pekač obložen s peki papirjem .


Robove testa sem nekoliko zavihala, da nadev ne pobegne pod testo.



Nato sem po testu enakomerno razporedila nadev in pekač potisnila v segreto pečico.


Sladico sem pekla približno eno uro na temperaturi 200 stopinj.


NAJBOLJŠI JE VROČ!!!

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar