torek, 25. marec 2014

MALININO PECIVO

V nedeljo se mi je zahotelo lenarjenja. In rreeeees sem si privoščila. Po treh dneh kopanja po zemlji, pospravljanja okrog hiše in obrezovanja grmičkov, sva se v nedeljo zjutraj na lahkotnem 17-km teku s Sašotom pregibala in naužila svežega zraka, nato pa je sledil dan, ki je šel v nič. Ej, kako je pasalo. Edino kar sem postorila je bila peka domačih hlebčkov kruha in sladice. Hja, brez tega v nedeljo pač ne gre.

Sladkali smo s z odlično malinovo sladico.

MALINOVO PECIVO

Sestavine:

Testo:

  • 3 jajca 
  • 6 žlic sladkorja
  • 8 žlic moke
  • 10 žlic olja
  • 1/2 pecilnega praška


Nadev:

  • 60 dag skute
  • 2 jajci
  • 5 žlic sladkorja
  • 1 vnilijev puding
  • 1vanili sladkor
  • 1 kisla smetana


  • 250 g malin


Za testo sem najprej penasto stepla jajca in sladkor, ter nato dodala vse ostale sestavine in jih dobro premešala. Maso sem vlila v namaščen in z drobtinami posut pekač. 

Po testu sem enakomerno razporedila maline. 

Za nadev sem prav tako najprej penasto zmiksala jajca, vanili sladkor in navadni sladkor, ter nato dodala vse ostale sestavine, ga temeljito premešala in enakomerno razporedila po testu posutem z malinami.

Pekač sem postavila v segreto pečico in pecivo pekla cca. 1 uro pri temperaturi 180 stopinj.










Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar