četrtek, 23. april 2015

USPEŠEN ZAČETEK

Preden se odločite za prvo uro aerobike, naredite prvi zamah v bazenu ali odigrate prvo igro tenisa, upoštevajte nekaj nasvetov za uspešen začetek:

Določite si cilje, ki naj bodo dovolj pomembni in realni
Kadar si postavljate kratkoročne cilje, denimo za en teden, je najbolje, da se osredotočite na število vadbenih enot, ki jih lahko izvedete in podobno. Dolgoročni cilji (šest ali več tednov) lahko vključujejo izboljšanje vsesplošne telesne pripravljenosti, izgubo telesne teže, povečanje števila ponovitev določene vaje in podobno. Cilje si je najbolje zapisati in jih večkrat prebrati, seveda pa spremljati tudi njihovo uresničevanje.

Spremljajte rezultate telesne dejavnosti
Lahko si omislite pisanje dnevnika, ki naj vsebuje zapise o tem, kaj ste počeli, kakšni so vaši cilji, kakšni so vaši rezultati in podobno. Tovrstno spremljanje vas lahko opomni na izpuščene dni, pa tudi na dosežene rezultate in napredovanje. Telesna dejavnost naj postane rutina oziroma del vašega vsakdana.

Izberite si dan in uro, ki najbolj ustreza vašemu urniku
Hkrati naj bosta tudi primerni izbrani telesni dejavnosti. Jutro, popoldan ali zvečer, sploh ni pomembno. Pomembno je, da vam kar najbolj ustreza.

Izberite primerno dejavnost
Nekatere so za vas bolj sprejemljive kot druge. Na hojo, tek, kolesarjenje, ... se lahko odpravite kar izpred domačih vrat, Telesne dejavnosti, ki jih lahko izvajate le daleč od doma, morda prav zaradi oddaljenosti za vas ne bodo tako zelo primerne oz. boste hitro našli izgovor, da nimate dovolj časa. Kadar morate na izbrano telesno dejavnost z vozilom ali lahko imate kakršne koli nevšečnosti, dobro premislite, ali vas ta dejavnost resnično dovolj veseli, da boste kljub temu pri njej vztrajali.

Bodite s prijatelji in se skupaj rekreirajte!
Če ste posebno družabni, razmislite o članstvu v športnem klubu. Lahko poskusite tudi z družinskimi člani, sosedi ali prijatelji.

Ne hitite!
Natančno si določite čas za telesno dejavnost in takrat pozabite na sestanke in druge dogovore, zaradi katerih bi vaše oči nenehno pogledovale na urna kazalca. Časovna stiska je največji sovražnik telesne dejavnosti in užitka, ki vam ga lahko da. Ne pozabite, da vas mora telesna dejavnost sprostiti, osvežiti in vam napolniti baterije.

Ne pretiravajte!
Najpomembnejše pravilo pri kateri koli telesni dejavnosti je zmernost in je tudi edina možnost za uspešen začetek.








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar