sreda, 8. april 2015

ZELENI TOREK

Boljše bi se sicer slišalo zeleni ponedeljek, a ker je bil ponedeljek še praznik, smo si zeleno privoščili včeraj. Sveže nabrani divji šparglji oziroma sparoge, kot jim rečemo v dalmaciji, v kombinaciji s piščančjim mesom in ajdovimi testeninami. In nastala je odlična večerja.



DIVJI ŠPARGLJI S TESTENINAMI

Sestavine:

  • 1 velika čebula
  • piščančje meso
  • šparglji
  • smetana za kuhanje
  • mozzarela
  • olivno olje
  • česen
  • timijan
  • kajenski poper
  • sol
  • ajdove testenine



Meso sem narezala na kocke, ga solila, posula s timijanom in kajenskim poporom in ga popekla na olivnem olju. Dodala sem sesekljano čebulo in za par minut popekla še čebulo. Nato sem dodala narezane šparglje ter sestavine na kratko podušila. Nazadnje sem dodala česen in smetano za kuhanje, posodo pokrila s pokrovko in omako kuhala cca. 15 minut. Mozzarelo sem primešala čisto na koncu, saj se le ta hitro raztopi.

Testenine sem skuhala in jih zmešala z omako.

Mmmm, je bilo okusno!








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar