ponedeljek, 21. november 2011

ODLIČNA KOMBINACIJA Z OHROVTOM

Domači vrtiček v glavnem sameva, a na njem s neutrudno borijo še trije ohrovti. Že kolikokrat sem hotela enaga utrgati in spremeniti v odlično večerjo. A sem tooolikokrat pozabila. Ali nisem imela časa (ker sem tekla). Ali je prišla na vrsto kakšna druga jed. Ali pa kakšen pameten izgovor (naprimer, da imam tek).

 
No, pa je danes prišel njegov čas. S testeninami in skuto se odlično ujame.

 
GRATINIRANE TESTENINE S SKUTO IN POROM

 
Sestavine:
  • 1 čebula
  • 2 stroka česna
  • 1 manjši ohrovt
  • zavitek širokih rezancev
  • 250 g skute
  • 2 žlici kisle smetane
  • 2 jajci

 
Pristavim vodo za testenin, med tem časom, ko se voda segreje pa pripravim ohrovtov nadev:

Njaprej ohrovt očistim in ga temeljito operem.





 Narežem ga na tanke trakove.

 Na drobno sesekljam čebulo in dva stroka česna. No, ker je meni zmanjkalo čebule in se mi nikakor ni dalo ponovno v trgovino, sem pač uporabila malo čebule in nekoliko več česna.

 Čebulo prepražim na olivnem olju (mmm, kako diši). Nekoliko kasneje dodam česen, ga na kratko popražim s čebulo in dodam narezan ohrovt. Vse sestavine nekoliko podušim, tako da ohrovt upade, zalijem z 1 dcl vode, ter kuham kakšnih 10 minut.
 Za pripravo jedi uporabim široke rezance. Se odlično obnesejo v takšnih mešanicah.

 Pripravim skutin nadev iz dveh razžvrkljanih jac, skute in smetane.

 Testenine zmešam z ohrovtovim in skutinim nadevom.
 Mešanico enakomerno razporedim po pekaču in pečem v segreti pečici največ pol ure.



LAHKO MI VERJAMETE, DA NIČ NI OSTALO!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar