petek, 11. april 2014

ČISTO NAVADNA SLADICA

Se pozna, da se količina teka počasi povečuje. Za peko čez teden več enostavno ni časa. Pa sem se oni dan potrudila in posladkali smo se z odličnimi palačinkami iz ržene moke napolnjenimi s skutinim nadevom in zapečenimi v pečici. 

Mmmm, bile so odlične!

RŽENE PALAČINKE S SKUTINIM NADEVOM

Sestavine:

  • 3 jajca
  • ržena moka
  • mleko
  • ščepec soli


Nadev:

  • skuta
  • jabolko
  • cimet
  • 1 vanili sladkor
  • malo navadnega jogurta


Preliv:

  • 1 jajce
  • 1 žlica kisle smetane
  • 1 dcl smetane za kuhanje


Iz navedenih sestavin sem pripravila maso za palačinke, jo pustila stati približno 15 minut in nato spekla palačinke. Vmes, ko sem jih pekla sem pripravila nadev, tako da sem naribala jabolko, ter dodala ostale sestavine in jih dobro premešala.

Količine? Oh, o tem pa pri palačinkah ne moreš govoriti. Odvisno koliko lačnih ust je pri hiši. Masa mora biti gosto - tekoča. Če je preredka se palačinke trgajo, potej je potrebno dodati malo moke, če pa je pregosta, dodam malo mleka. 




Pečene palačinke sem premazala z nadevom, jih zvila in jih zložila v večji pekač.



Nato sem v skledici razžvrkljala jajce, dodala smetano, vse sestavine dobro premešala in prelila preko palačink. Pekač sem postavila v segreto pečico in palačinke pekla cca. 20 minut pri 180-tih stopinjah. 



Malo smo počakali, da se nekoliko ohladijo in jih pohrustali.




Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Jami, dobro zgledajo. Koruzne in ajdove sem že delala, rženih pa še ne. Bo treba probat :)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz še nisem delala rženih,bodo pa hitro na probi.Super !

    OdgovoriIzbriši