sobota, 9. januar 2010

ZIMA ZIMA BELA

...se je končno vsedla tudi nad naše kraje in nas obdarila z nekoliko bolj obilno pošiljko snega. Končno je napočil trenutek, ko sem lahko iz kleti potegnila tekaške smuči in opremo.

Pa sva se z Matijem odpravila od doma. On v Velenje na plavalno tekmo, jaz pa na Areh. Tokrat kar sama, saj se Sašo že kar nekaj časa bori z dolgotrajno in nadležno poškodbo kolen.

Vreme ni kazalo nič kaj prijaznega obraza. V Mariboru je pri +2-eh stopinjah dopoldan močno deževalo. Vendar kar sem rekla sem rekla in to drži - grem na Areh v vsakem vremenu. Dež se je z višino kmalu spremenil v sneg in na vrhu močni snežni metež.

Vreme se je kar spreminjalo in spreminjalo. Najprej močan sneg, nato je nehalo in objela me je megla, na koncu pa me je zalil še dež. Sicer ne močan, vendar bil je dež.

Toda kljub nekoliko neprijaznemu vremenu je bilo super, fajn, uživancija. Sveži zrak, vonj po snegu in objem zime.






Gneče na progi ni bilo nobene, proga pa je bila v glavnem močno zasnežena in fajn se je vdiralo.

Na vrhu sem imela dovolj gazenja in sem se v špuri na kratko zapeljala navzdol.



Megla je kar vztrajala, vendar je bilo takooo lepo.




Drevesa so kar upogibala veje pod težo snega.
Kot prerojena sem se vrnila domov!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar