petek, 18. junij 2010

200-TKA, KI JE VEČ NI

Se mi zdi, da še ni dolgo tega, ko sem se veselila 100-te objave in glej ga zlomka, tukaj je že 200-tota. A kaj tukaj, je že mimo. In tudi ta mi je pobegnila. Kar izmuznila se je, jaz pa še opazila nisem, da sem nanizala že več kakor 200 zapisov.

In ko se obrnem nazaj. Uf, koliko vsega se vsaki dan dogaja. V teh kratikih prostih trenutkih, izkoriščenih do poslednje minute, celo do poslednje sekunde in do zadnjega diha.

Od kuhanja, teka, kolesarjenja, kratkih kratkih trenutkov plavanja, vrtnarjenja, peke, tekem, .....

A ni vsega preveč? Neee! Nikoli in nikdar. Vedno se najde kaj novega. Zanimivega in še ne preizkušenega.

Zatorej migajte, švicajte, bodite aktivni in ustvarjalni. Ali tečete? Mogoče kolesarite? Tekmujete? Ali morda noro kuhate?

Super! Zapišite, opišite, poslikajte in pošljite (e-mail naslov najdete v ogledu profila). Skupaj bomo objavili vse zapise in jih delili tudi z ostalimi!

Skratka:
Povejte! Pokažite svoje ideje! Komentirajte, analizirajte, kritizirajte, pohvalite,...predvsem pa maksimalno uživajte.







Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Pridna si, zeeelo pridna, draga Vanja, na vseh področjih!!!
    Čestitke za dvestotko :)
    Pozdravček iz Gorenjske,
    Ruth

    OdgovoriIzbriši