petek, 25. junij 2010

PRAZNIČNE DOBROTE

Ej, kako sem se veselila današnjega prazničnega dne. Po dolgem, dolgem času smo si podaljšani vikend privoščili kar na domačem naslovu.

Takoooo sem si zaželela dan, preživet v lenobnem stanju. Nič delati, sedeti na terasi in prečitati kakšno knjigo. No, večerno razpeljavo in raztek sem le imela na programu, saj me jutri čaka kolesarska dirka okoli Pohorja - 150 km, kar pa tudi ni kar tako od muh.

A bolj se je dan prevešal h kraju, bolj sem ugotavljala, da se vseskozi nekaj dogaja in da sem pravzaprav krepko zavila od začrtanega plana.

Na mizi so se kar vrstile domače dobrote:

Najprej je bil na vrsti kruh - dve štruci.



Sledila je priprava domačih skutino-zeliščnih njokov.



in za konec smo si privoščili še slastno jagodno torto.


...sami dobri recepti.

Le ta pravega recepta za tako željeno lenarjenje nisem našla. Izgleda, da ga iščem v napačnih bukvah. Ali pa se ga ne znam lotiti s pravega konca. Ali pa mi enostavno ni pisano na kožo,...ne znam.

In kot bi mignil je minil še en dan.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar