torek, 22. junij 2010

ČEŠNJE NA POHODU

"Dober dan!" me je oni dan pozdravil sosed, ko je šel mimo naše hiše.
"O, vidim da si pridna. Pa saj to je tako zamudno opravilo. Ali se ti sploh ljubi to početi?" me je vprašal.

"Eh, seveda se mi ne ljubi. A kaj ko je potem takooo dobro." sem mu z veseljem odgovorila. Pozdravil je in odšel, jaz pa sem vztrajno nadaljevala z izkoščičevanjem češenj - prav dolgočasno opravilo.

Nastal je okusen češnjev zavitek s skuto:

ČEŠNJEV ZAVITEK S SKUTO

vlečeno testo: 40 dag moke, žlička soli, 1 jajca, malo olja, mlačna voda
nadev: 1 kg skute, 1 kisla smetana, izkoščičene češnje, sladkor po okusu, vanili sladkor.


V skledo prsejem moko, vanjo naredim jamico, ter v njo vsujem žličko soli, malo olja in jajco. Jamico zalijem z malo mlačne vode, ter pričnem miksati. Med mešanjem testa sproti dolivam vodo, tako da je testo ves čas fajn gnetno. Testo na koncu pregnetem še ročno, za tem ga oblikujem v kepo in pustim minimalno pol ure, da počiva.

Za tem ga razdelim na štiri dele in vsakega posebej na tanko razvaljam. Po razvaljanem testu razporedim četrtino nadeva (nadev naredim tako, da vse zgoraj navedene sestavine zmešam), ter s pomočjo krpe zvijem v štrudel, ki ga enega zraven drugega polagam na namaščen pekač. Pečem cca. 1 uro pri 180 stopinjah.







SEDAJ JE, NASLEDNJI TRENUTEK GA ŽE VEČ NI!

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar