četrtek, 17. maj 2012

RŽENI POLŽASTI HLEBČKI

Včerajšnji večer je bil kot naročen za slastno, toplo razvajanje iz domače kuhinje. Najprej smo se pogreli, nato pa posladkiali. Nastali so štirje okrogli hlebčki kruha. Dva med njimi sta bila kot polžka.

RŽENI POLŽASTI HLEBČKI

Sestavine:
  • 20 dag gladke moke
  • 40 dag ržene moke
  • kocka kvasa
  • žlička soli
  • žlička sladkorja
  • 3 žlice olivnega olja
  • 2 dcl kislega mleka
  • 1 dcl vroče vode

Moko sem presejala v sklede in vanjo naredila jamico. Noter sem nadrobila kvas, ga posula z žličko sladkorja in zalila s toplo vodo. Počakala sem 5 - 10 minut, da je kvas narasel, med tem časom, pa sem smuknila v tekaška oblačila - tokrat ponovno v zimsko zimska.
Dodala sem ostale sestavine in zmiksala oziroma zamesila gladko, ne pretrdo testo. Posodo z kruhovo maso sem pokrila s kuhinjsko krpo, si obula tekaške copata in se podala v deževni popoldan. Testo je med tem časo raslo in raslo. Časa je imelo dobro uro in pol. Nato sem ga narahlo pregnetla, razdelila na dva dela in iz vsakega oblikovala doooolg svaljek. Zvila sem ga v polža in položila na pekač obložen s peki papirjem. Na enem pekaču je prostora za štiri manjše hlebčke. To sta dve masi za kruh, pri čemer je v vsaki cca. 60 - 8 dag moke.
Hlebčke sem ponovno pokrila s kuhinjsko krpo, vklopila pečico in počakala dobrih 20 minut, da se fajn segreje.
Kruh sem pekla 45 minut. Prvih 15 min. na 250 stopinjah, nato pa na 200.

ODLIČEN KRUHEC!!! MMMMM!!!






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar