sreda, 6. februar 2013

KAM TEČEŠ?

Saj vem, da je že februar in je že čas za nove plane in nove cilje. Oooo, saj jih imam. Tako cilje, kot plan, a o tem drugič. 
Tokrat bom se še zadnjič ozrla na pretečeno leto, ki je pravkar za nami. Zakaj? Ker je tik pred koncem leta beseda nanesla na tek in na količino pretečenih kilometrov v enem letu, pa me je prijateljica vprašala: A si že kdaj pogledala kam bi pretekla v enem letu? Seveda nisem imela pojma. Kaj takšnega mi pa resnično še nikoli ni padlo na pamet. 
Pa sem se usedla za računalnik, odprla zemljevid in virtualno odtekla na vse štiri strani neba. Na sever, jug, vzhod in zahod. Ooo, sem bila kar malo presenečena - kilometrov se je nabralo tolikoooo, da bi tekla kar nekaj časa in si ogledala kar nekaj lepih krajev. 

Kam bi pritekla na sever?
Če bi smer tekaških copat najprej obrnila na sever, bi se ustavila v največji skandinavski državi ali natančneje v Goeteborgu na Švedskem. Tam bi odtekla maraton (web kontakt) in se vrnila nazaj v Slovenijo.





Kam bi me pot odnesla, če bi se raje obrnila na jug?
Tekaški copat bi me ponesel proti eni izmed zibelk evropske civilizacije, oziroma na najjužnejši del Balkanskega polotoka. To je v Grčijo, kjer bi pritekla prav do Aten. Tudi tam bi se lahko udeležila tekaškega maratona (web povezava), ter se nato vrnila nazaj domov. 





Kaj pa če bi hotela teči proti zahodu?
Ja, z lahkotnim tekaškim korakom bi zaplula proti francoskim vinogradom in se ustavila v majhnem pristaniškem mestecu Pauillac, ki leži 50 km severno od Bordeauxa. Privoščila bi si kozarček njihovega vrhunskega vina, tudi tukaj bi me pričakal štart maratona (web povezava), ter se nato ponovno vrnila domov, kjer pravijo, da je najlepše.





Kaj bi me pričakalo na vzhodu?
Če bi se moj tekaški kompas obrnil na vzhod, bi se najverjetneje ustavila v Ukrajinski prestolnici stari več kot 1500 let, ki sodi med najstarejša in kulturno najbogatejša mesta v vzhodni Evropi. Ja. To je Kijev, katerega široka reka Dnjeper seka na dve polovici. Ne morem verjeti, ampah tudi tam bi lahko odtekla maraton (web povezava), ter se po ovinkih končno vrnila domov.






Ja, tek je res lep.

A koliko km sem dejansko pretekla prejšnje leto? Hm, preko 3000 se jih je nabralo.
Print Friendly and PDF

1 komentar: