torek, 8. maj 2012

KRUHKANJE

Saj veste, vsake toliko časa vas spomnim na mamljivo dišeč domač kruhek. Sama ga še kar pečem in pečem. Vsaj štiri krat na teden tako opojno pridiši iz domače kuhinje. Le kakšnega smo danes pekli?

OVSENI KRUH

Sestavine:
  • 20 dag ovsenih kosmičev
  • 40 dag gladke moke
  • kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • žlička olja
  • vrela voda

Tako sem ga naredila:

Najprej sem s kosmičnikom zmlela luščeni oves, kar pomeni, da sem naredila ovsene kosmiče.



Kosmiče sem vsipala v večjo skledo.


Kosmiče sem poparila z vrelo vodo, jih dobro premešala in počakala, da se nekliko ohladijo.


Nato sem v skledo dodala moko, vanjo naredila jamico in v njej naredila kvasec.



Ko je kvas posut s sladkorjem in vmešan v toplo vodo narasel, sem dodala sol, olje in malo tople vode, ter vse sestavine zmiksala v gladko in ne pretrdo maso.


Skledo s kruhovo maso sem pokrila s krpo in počakala dobro uro, da je testo naraslo na svojo dvakratno količino.

Nato sem vklopila pečico, ponovno pregnetla testo in oblikovala kruh. Položila sem ga na pekač obložen s peki papirjem in ga večkrat prečno zarezala. Zato, da med peko ne poči.


Omamne vonjave so se iz pečice širile približno 45 minut. Najprej je bila vklopljena na 250 stopinj, zadnjih 20 minuta pa le na 200.


Pečen kruhek sem položila na rešetko in počakala, da se ohladi. Nato smo ga sprobali in pospravili v vrečko.

Print Friendly and PDF

2 komentarja: