torek, 2. oktober 2012

SOČNA SOBOTNA SLADICA

Je že res, da je komaj torek, a že danes lahko pomislite, s čim se boste razvajali čez vikend ali s kakšno dobroto boste presenetili svoje najbližje ali pa morda prijatelje in 
znance. Ali pa boste razvajali le samega sebe. 

No, seveda pa ni potrebno čakati do sobote, sladico si lahko pripravite že danes, ali pa jutri. Je enostavna in hitro pripravljena. 

Izbrala sem pito z jabolki, ker imamo svoje, domače jabke, ki niti pod razno niso špricane. So takšne - kar zraste, zraste.

JABOLČNA PITA S SKUTO

Sestavine:
  • 400 g polnozrnate moke
  • 1 pecilni prašek
  • 120 g sladkorja
  • 80 g kokosovega masla
  • 700 g skute - puste
  • 4 jabolke
  • cimet
  • žlička soli
  • svež limonin sok
  • 2 rumenjaka

V posodo sem stresla moko in ji dodala pecilni prašek in 2 žlici sladkorja. 


Margarino sem raztopila in jo vmešala v moko. 


Dodala sem tudi 200 g skute in nekaj žlic mlačne vode, ter sestavine zgnetla v testo, ki sem ga postavila za 30 minut v hladilnik. 



Med tem časom sem olupila in naribala jabolka, ter jim primešala 2 žlici sladkorja, limonin sok in cimet.



V drugi posodi sem zmešala skuto, sladkor in rumenjake.


Pekač sem namazala z margarino. Testo sem razvaljala in ga položila v pekač. Iz ostankov testa sem zvila svaljkaste trakove, ki sem jih uporabila za mrežo.

Testo sem najprej namazala s skuto, preko pa sem enakomerno razporedila jabolka, ter na vrhu naredila mrežo iz testa.


Pito sem pekla 50 minut na 180-tih stopinjah.


V nedeljo je bil pekač prazen. Se pozna, da smo ponovno v polni zasedbi!

...PA FAJN PEČITE!

Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. Pita, zame najboljša sladica. Tvoja je slastna, s skuto in jabolki, čeprav sem pravkar nekaj pojedla, se mi že sline cedijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo eno vprašanje: zgoraj nad sliko mešanice za testo pišeš, da dodamo 200 g moke... verjetno misliš skute? Daš skuto v testo (tako sklepam s slikice)? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Madonca sem površna! Seveda, dodala sem 200 g skute - v testo.
      Hvala za opozorilo, je je popravljeno.

      Izbriši
  3. Zelo dober recept! Hvala!

    OdgovoriIzbriši