torek, 12. februar 2013

HVALEŽNE BUČKE

Kljub temu, da imamo v zmrzovalniku kar lepo zalogo bučk, nas še vedno razveseljujejo sveže. Ostale so le še čajote. Nekatere so že pognale nastavek za novo rastlinico - te bodo čez kakšna dva meseca romale v zemljo, ostale pa bomo pojedli. 

Ste vedeli, da so bučke zdravilne? 
Vsebujejo obilo vitaminov in mineralov, betakaroten, vitamine C, B in E, lutein, ki je koristen za oči, kalij, fosfor, kalcij, mangan in magnezij. Bučke so lahko prebavljive, zato so priporočljive pri težavah s prebavo. Raziskave pa kažejo, da znižujejo raven holesterola v krvi in preprečujejo bolezni srca.  

Torej, navalimo na buče in si v pol ure pripravimo slastno večerjo ali pa kosilo!
 

ŠIROKI REZANCI Z BUČO

Sestavine:
  • buča
  • čebula
  • bučna semena
  • slani inčuni
  • peteršilj
  • sol
  • parmezan
  • oljčno olje
  • široki rezanci ali testenine po okusu
Najprej sem pristavila vodo za testenine. Čajoto sem olupila in izkoščičila.  
 

S pomočjo noža za lupljenje krompirja sem jo narezala na rezance.




Čebulo sem očistila in narezala na trakove.
 


Na oljčnem olju sem prepražila čebulo, dodala bučna semena in nato še na rezance narezano bučo. 
 

Sestavine sem na hitro prepražila, ter dodala na drobno narezane slane inčune. 
 


Tik pred koncem, sem jedi dodala še sesekljan svež peteršilj. Kuhane testenine sem zmešala z bučno "omako", prelila z domačim oljčnim oljem, ter postregla.

 
Po želji smo si bučne testenine posuli še z naribanim parmezanom.
 

Zmazali smo tako hitro in slastno, da ni ostalo nič. Le malo pražene čebule in bučnih semen.


NJAMI!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar