četrtek, 6. maj 2010

ZAREČENEGA KRUHA SE NAJVEČ POJE

...pa tako sem bila prepričana, trdno odločena, še nikoli bolj sigurna kot tokrat. V Radence na tek več ne grem. Tako sem bila odločena, da sem si poiskala drugi spomladanski tek. To je bil Rovinjski polumaraton.

Pa sem ga odtekla. In sem naslednji dan že kolesarila, pa drugi dan že malo tekla in tretji dan že s kolesom sopihala na Učko. Šesti dan se mi je nakopičilo že toliko, energije, da so bili tekaški copati ponovno za par uric na nogah. In sedmi dan po odtečenem polmaratonu sem si premislila. Grem - ponovno tečt v Radence. Da se tudi letos preizkusim na tem teku.

Pa kaj, če sem skoraj eno leto trdila ravno obratno! Sem pač snedla besedo. Pa ne samo snedla. Dobesedno sem jo požrla. In to tako, da sem se z lastnimi besedami tako basala, da sem jih komaj spravila po grlu. Malo je manjkalo pa bi se zadušila.

Torej! Juhuhu, Radenci prihajam!



... če pa je tako lepo teči, med temi spomladanskimi rožicami in med temi prelepimi pomladanskimi barvami.


Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Z užitkom berem vaše zgodbe in občudujem vaše lepe fotke..
    bravo

    OdgovoriIzbriši