sreda, 21. september 2011

DOMAČE PIROŠKE V BESEDI IN SLIKI

Kot sem obljubila. V ponedeljek na tisti hladen in deževni dan sem si vzela čas in ponovno spekla domače piroške. Mmmmm, je dišalo. Poglejte kako so nastale:

Najprej sem zamesila testo. No, dve porciji testa. Eno črno in eno belo. Ko sta obe kepi krepko narasli, sem ju ponovno temeljito ročno pregnetla, nato pa pričela z izdelavo. Odrezala sem kos testa in ga med dlanmi povaljala, tako da je nastal en takšeno ogromen svaljek dolžine približno 20 cm.


Nato sem svaljek enostavno zavezala. Kot se veže vrvica.


Takole je izgledalo. Najprej sem eno konec svaljka prepognila preko drugega konca, nato pa sem taledesni konec, ki je zgoraj povlekla pod levim koncem na plano.


In nastal je takpen vozel. Piroška jez temu rečem.


Vezala sem in vezala in piroške sproti postavljala na pladenj.


Najprej črne.


In nato še bele. Ko so bile vse piroške na pladnju, sem vklopila pečico, piroške pokrila s kuhinjsko krpo in počakala, da se je pečica temeljito segrela. Med tem so piroške fajn narasle.


Pekla sem jih približno 45 minut na 200 stopinjah.


Nastal je kar zajeten kup.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar