sreda, 7. september 2011

PRAVA IDEJA

Na paradižnikovo soboto sem veselo švicala v Logarski dolini, a sem si dogajanje temeljito ogledala. Virtualno. A nič mi ni ušlo, predvsem pa ne dobra ideja.

Takoj sem pograbila priložnost in se lotila peke. Nastal je slasten paradižnikov kruh. Je že res, da sem v kruh zamešala že marsikaj, a na paradižnik se še nisem spomnila.

PARADIŽNIKOV KRUH
30 dag ržene moke, 30 dag enotne moke, paradižnik, sončnična semena, žlička sladkorja, žlička soli, žlička olja, kocka kvasa, cca. 2-3 dcl tople vode.


Moko presejem v skledo, vanjo naredim jamico in noter nadrobim kvas. Posujem ga z žličko sladkorja in do vrha jamice zalijem s toplo vodo.

Medtem, ko kvasec vzhaja, izberem najbolj zrele paradižnike, jih operem in zmiksam.

Moki dodam sončnična semena, sol in olje.

Zalijem z zmiksanimi paradižniki in vodo.

Ter vse sestavine temeljito zmiksam.

Skledo pokrijem s kuhinjsko krpo in pustim kakšno uro, da vzhaja. Medtem smuknem v tekaška oblačila in si privoščim lahkote raztek s tekaškimi vajami.

Vzhajano testo ponovno pregnetem, razdelim na dva dela in iz vsakega oblikujem majhen hlebček. Vsak hlebček po vrhu zarežem in jih pustim še naslednjih 20 minuti, da vzhajajo.

Medtem segrejem pečico na 250 stopinj in potisnem vanjo pekač z hlebci kruha.

Pečene kruhke odložim na kovinsko rešetko, da se ohladijo.


DOBER JE ... TALE PARADIŽNIKOV KRUH.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar