sreda, 4. december 2013

BREZ GLUTENA - OREHOVA TORTA S SKUTO

Odlična italijanska sladica, hitro gotova in enostavna za pripravo. Originalni recept uporabi skuto rikoto, a sama sem vzela kar našo navadno skuto.

OREHOVA TORTA S SKUTO

Sestavine:

  • 100 g orehovih jedrc
  • 100 g zmehčanega kokosovega masla
  • 100 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 3 jajca
  • 150 g skute
  • 40 g koruzne moke


Za premaz:

  • 3 žlice jagodne ali marelične marmelade
  • 2 žlici vode


Pečico segrejem na 180 stopinj. Dno okroglega pekača namastim in potrosim z moko. Orehe grobo sesekljam in rahlo popražim.
Maslo in sladkor umešam v penasto kremo, ter dodam rumenjake, skuto, moko in orehe. Beljake stepem v sneg, ter ga z žlico primešam preostali masi.

Maso zvrnem v model in jo poravnam. Torto pečem približno 45 minut, da se strdi. Pečeno vzamem iz pečice, počakam 10 minut, da se nekoliko ohladi, ter jo prelijem s segreto marmelado pomešano z vodo.

Kdor pa ima rad fejst, fejst sladkor, lahko torto potrese še s čokoladnimi ostružki. Mi smo pri marmeladi zaključili.

Ampak dobra pa je ful.







Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Mmmmm, super zgleda. Me veseli, da je brez glutena;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno izgleda :). Pa všeč mi je, da ni prav zakompliciran recept :), hihi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi v resnici je zelo dobra. Zakompliciranih receptov pa pri meni itak ne najdeš - imam v življenju premalo cajta, hehehe!

      Izbriši