sreda, 18. december 2013

ZA SLAVLJENCA

Točno en teden nazaj smo praznovali. Na polovico okroglo obletnico. Bilo je čez teden in čez teden je vedno naglica, norišnica, malo časa. A torta je vseeno bila. No tisto glavno pa je bilo čez vikend. 

Tokrat sem se preizkusila v peki brezglutenske torte. In je ratala. Pa še dobra je bila - zelo.

BREZGLUTENSKA VIŠNJEVA TORTA

Sestavine za testo:
  • 3 rumenjakov - 1 jajci
  • 10 dag sladkorja
  • 1 vanili sladkorja
  • 0,5 dcl olja
  • 10 dag koruzne moke
  • 10 dag ajdove moke
  • 1 pecilna praška
  • 1 dcl vode
  • 3 žlic kakava
  • snega 3-h beljakov
Sestavine za nadev:
  • vanilijev puding
  • 2 žlici kakava
  • mleko
  • sladkor po okusu
  • višnje
Najprej sem se lotila testa. Zmiksala sem rumenjake, jajce in sladkor, ter dodala vse ostale sestavine. Lepo tekoči masi sem na rahlo vmešala še stepene beljake. Maso sem vlila v namaščen in z moko posipan tortni model, ter pekač postavila v vročo pečico. Oblate sem pekla cca. 1 uro pri temperaturi 180 stopinj.

To sem naredila v ponedeljek popoldan. Prav tako sem že v ponedeljek skuhala puding, kateremu sem dodala kakav v prahu, kar v bistvu pomeni, da sem dobila čokoladni puding. 
V torek sem vstala že ob petih in torto dokončala. Da bo presenečenje, a ne? Ohlajeno testo sem prerezala na 3 oblate. Prvo sem položila na krožnik, jo pokapljala z višnjevim sokom, jo premazala z pudingom in preko enakomerno razporedila višnje. Enako sem naredila z drugo oblato. Vse skupaj sem prekrila s tretjo oblato in jo navlažila s sokom. Torto sem premazala s preostalim pudingom, jo okrasila s strtimi lešniki, ter do večera pospravila na hladno.

Če je teknila? Seveda je.









Print Friendly and PDF

1 komentar: