torek, 3. december 2013

KUHAM Z VENDELINO - ENOLONČNICA S KISLIM ZELJEM IN KAŠO

Ko zunaj pritisne mraz, je pravi čas za jedi iz kislega zelja, repe, fižola, krompirja, .... Tale jed ne samo, da je odlična, je tudi brez glutena.

ENOLONČNICA S KISLIM ZELJEM IN KAŠO

Sestavine:
  • 1 kg kislega zelja (1/2 kg zelja)
  • 30 dag svinjskega flama
  • pol kozarca olja
  • 3 žlice sesekljane čebule (cela čebula)
  • 12 dag prosene kaše (6 dag)
  • sol
  • poper
  • lovorov list
  • (paradižnikova mezga za barvo)

Ravno prav kislo zelje kuhamo v 1,5 l osoljene vode.
Meso narežemo na koščke in ga damo na stekleno popraženo čebulo. Dušimo do mehkega in po malem prilivamo vročo vodo.
V skoraj mehko zelje zakuhamo v vroči vodi oprano proseno kašo, dodamo dušeno meso in na majhnem ognju kuhamo še 20 minut. Začinimo, dodamo lovorov list in po potrebi solimo.

No, jaz sem tale postopek nekoliko poenostavila. In sicer: meso in čebulo sem prepražila in podušila. Nato sem dodala kislo zelje, vodo in malo paradižnikove mezge za barvo, ter vse skupaj zalila z vodo. Po 10-tih minutah kuhanja sem dodala še kašo in vse skupaj kuhala še približno 30 minut. Vmes sem seveda dodala še začimbe.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar