ponedeljek, 23. december 2013

KONČNO MI JE USPELO

Pri nas so se že malo spraševali kakšno mati imajo. Tale december me je letos na čisto prehitel. Po levi. Adventni venček smo dobili šele prejšnji vikend, lučke pred vhodom tudi, smrekice še nimamo, kaj šele, da bi bila že okrašena. Božična peka, ... hja, saj sem nekaj pekla, a škatle so bile na pol polne kakšne tri dni, potem pa je zmanjkalo. A včeraj mi je končno za silo uspelo.

Dopoldne sem si privoščila s sončkom obsijan skok na Pohorje, popoldan, pa sem se zaprla v kuhinjo. Najprej so nastali sveži domači kruhki, nato tele slastne čokoladne kroglice in na koncu še sadni kruh. Ja, pa če bi v naši trgovini imeli mleko v prahu, bi naredila še rafaelo kuglice. Pa jutri.

ČOKOLADNE KROGLICE

Sestavine:

  • 200 g maslenih keksov
  • 100 g sladkorja v prahu
  • 100 g mletih orehov
  • 100 čokolade v prahu
  • 150 g kokosovega masla
  • rum po okusu
  • žlica ali dve mleka
  • kokosova moka


Kekse zmeljem in jih vsipam v veliko skledo. Dodam sladkor, orehe, čokolado v prahu, stopljeno maslo in ker nimamo ruma uporabim kar domači borovničev liker. Sestavine zmiksam in maso za kakšni dve uri postavim na hladno.
Kokosovo moko vsipam na velik krožnik. Iz mase oblikujem majhne kroglice in vsako posebej povaljam  v kokosovi moki. Kuglice zložim v božično škatlo. Vsak eno ali dve poizkusi, nato pa škatlo zaprem in jo pospravim na hladno.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar