petek, 17. januar 2014

PEČEM Z VENDELINO - RIŽEV NARASTEK Z JABOLKI

Ze zgodi, da se kdaj predoziraš in od kosila ostane toooliko riža, da ne veš kaj z njim. No, seveda ga lahko pogrejemo in pojemo naslednji dan ali pa ga zamešamo v slastno solato, lahko pa iz njega naredimo okusen rižev narastek:

RIŽEV NARASTEK Z JABOLKI
* s poševnimi črkami so napisane sestavine, ki sem jih nadomestila ali izpustila

Sestavine:
  • 1 liter mleka (moj riž je bil kuhan na vodi)
  • sol
  • 25 dag riža
  • 5 dag masla (brez masla)
  • 4 jajce
  • 4 dag sladkorja
  • vanilija (vanili sladkor)
  • 60 dag jabolk
  • 4 dag sladkorja
  • sesekljana lupina limone
  • 1 dl smetane
Mleko osolimo, zavremo, dodamo maslo in riž. Vreti pustimo 20 minut, nato riž ohladimo. Rumenjake in sladkor penasto zmešamo, dodamo rižu in nato še narahlo zamešamo trd beljakov sneg.







Jabolka olupimo, naribamo, sladkamo, odišavimo z limonino lupinico in primešamo smetano. 



Polovico riža razgrnemo v namazan pekač ali narastkovo skledo, naložimo jabolka in prekrijemo z drugo polovico riža. Tole sestavljanje narastka sem jaz nekoliko poenostavila, namreč jabolka sem zmešala z maso in vse sestavine razgrnila v pekač. 




Damo v pečico in pečemo 40 minut pri 170-tih stopinjah. 









Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Mmmm jutri zraven zelenjavne juhe z žličniki bo narastek pasal.Hvala za idejo!Kako dobro je brati blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, me resnično veseli, kadar moje ideje in recepti padejo na plodna tla! ... pa fajn peko!

      Izbriši