sobota, 4. januar 2014

S SONČKOM OBSIJAN PETKOV DOPOLDAN

Letošnje novoletne praznike si bomo pri nas zapomnili predvsem po delu in umazaniji. Ja, po 20-tih letih je pač potrebno v hiši kaj popraviti, renovirati in urediti. Pa smo izkoristili čas in še prepleskali. 

Zakaj to počnemo pozimi? Preprosto, ko nastopi pomlad in se prične lepo vreme nas "živi bog" več ne zadrži med štirimi stenami. Takšni pač smo.

Ampak toplemu, s sončkom obsijanemu petkovemu dopoldnevu se nismo mogli upreti. Sašo jo je mahnil na bicikel, jaz pa sem se odpravila na tek - tokrat na Pečke. In ... saj ne morem verjeti, celo prišla sem do začrtanega cilja za razliko od lani, ko sem namesto na Pečke prišla nazaj v Ruše.

...in sem se podala sončku naproti.






  









Tako se začne gozdna pot do Pečk - prvi hlod, ki leži preko nje.


čez 100 m pot zapirata še dva hloda.


 










Malo sem potelovadila in odtekla proti domu.







Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Maksimalno izkoriščate svoj čas. S tem dajete dober zgled, vreden posnemanja.

    Lp/Su

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridni!!!
    Naredila si zanimive fotografije. Igra sonca in sence.

    OdgovoriIzbriši