četrtek, 16. januar 2014

PITA S SUHIMI SLIVAMI

Bogate pite z vanilijevo kremo so priljubljene po vsej Franciji. Temu slastnemu smetanovemu nadevu dodajo imeniten okus suhe slive, radodarno začinjene z vinjakom ali češnjevcem.

PITA S SUHIMI SLIVAMI

Sestavine:

  • 250 g suhih sliv brez koščic
  • 4 žlice vinjaka ali češnjevca


za testo:

  • 200 g moke
  • ščepec soli
  • 100 g masla
  • 2 žlici drobno mletega kristalnega sladkorja
  • 2 rumenjaka


za nadev:

  • 150 ml smetane za stepanje
  • 150 ml mleka
  • 1 vanilijeva palčka ali vanili sladkor
  • 3 jajca
  • 50 g sladkorja v prahu


za premaz in posip:

  • 4 žlice marelične marmelade
  • 1 žlica vinjaka ali češnjevca


Slive sem dala v skodelico, zalila s češnjevcem in jih pustila, da vpijejo večino žganja.

Za testo sem moko in sol presejala v večjo skledo. Dodala sem raztopljeno kokosovo maslo, primešala sladkor in rumenjaka, ter sestavine zmiksala. Nato sem testo zgnetla v gladko kroglo in jo za 30 min. postavila v hladilnik.

Pečico sem segrela na 200 stopinj. Testo sem razvaljala in z njim obložila okrogel model za pite. Prekrila se ga s peki papirjem, natresla vanj suhi fižol in na slepo pekla 15 min. Nato sem papir in fižol odstranila in pekla še 5 min.

Na testo sem enakomerno zložila suhe slive, ter jih prelila z nadevom, ki sem ga pripravila na naslednji način:
smetano, mleko in vanilijo sem dala v kozico in zavrela. Nato sem kozico odstavila iz štedilnika in jo pustila 15 minut, da se nekoliko ohladi. Jajca in sladkor sem stepla, vanilijo vzela iz kozice, smetano ponovno zavrela, ter vrelo mešanico med stepanjem dodala v jajčno maso, da je nastala gladka zmes.

Pito sem pekla cca. 30 min., da se je nadev strdil in ob robovih rahlo pozlatil.

Kdor pa želi, lahko sladico premaže še z marmelado: marmelado zmešamo z žganjem in počasi segrejemo. Z mešanico premažemo pito.










Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar