četrtek, 17. junij 2010

DEHTEČE NAMAKANJE


Tokrat sem stopila kar čez domači prag in zavila proti cvetočim in dehtečim vrtnicam. Je že res, da sem morala uničiti tako lepe, cvetoče rožice, a nastalo bo okusno rožno žganje.


ROŽNO ŽGANJE

Najprej sem natrgala cvetove in iz njih osmukala cvetne lističe. Zbrala sem jih v večji plastični skledi.


Nato sem vzela navaden kozarec za vlaganje, ter ga menjaje napolnila s plstmi vrtničnih lističev in sladkorja. Kozarec sem napolnila do vrha, vsebino pa nekoliko potlačila. Na vrhu sem končala s plastjo sladkorja. Kozarec sem dobro zaprla, ter ga pustila stati 4 dni.


Po štirih dneh sem prilila žganje in vrelo vodo v razmerju 2 : 1 oz. 2 enoti žganja in 1 enota vrele vode. Oziroma, če povem po domače: "Če kozarec sprejme 3 decilitre tekočine, je potrebno natočiti 2 dl žganja in 1 dl vrele vode."

Pripravek bom pustila stati en teden in ga nato precedila skozi gosto krpo in natočila v steklene kozarce.

Rožno žganje pride prav kot dodatek k sladicam ali sadnim solatam, ali pa kot aperitiv z malo limoninega soka.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar