ponedeljek, 14. maj 2012

SUPER OKUSNA VEČERJA V PIČLE POL URE!

"Kaj naj kuham? Le kaj naj danes kuham? Hudiča, kaj bi res danes kuhala?", sem se spraševala, ko sem se popoldan vozila iz službe. Že itak sem bila na tesno s časom, saj sem obtičala v prometnem zastoju, ki je na žalost nastal zaradi prometne nesreče. Pa še tek sem si hotela privoščiti. Za kuhanje resnično ni ostalo mnogo časa. Pol ure, maksimalno 45 minut.

Pa sem parkirala pred hišo, se postavila pred vrt in se odolčila. To je nastalo v pol ure:

TESTENINE Z BLITVO

Sestavine:
  • 500 g polžkov
  • 1 piščančje prsi
  • 1 čebula - velika
  • 3 stroki česna
  • skleda sveže blitve
  • olivno olje
  • pest sončničnih semen
  • žlica drobtin
  • sol, kajenski poper

Meso sem odstranila iz kosti in narezala na trakove. Prepražila sem ga na olivnem olju. Dodala sem na kolobarje narezano čebulo in vse skupaj dobrih 5 minut pražila, da je čebula posteklenela in nekoliko porjavela. Tik pred koncem praženja sem dodala česen.
Blitvo sem oprala in jo narezala na tanke trakove. Vsipala sem jo k sestavinam v loncu, nekoliko pomešala, zalila z malo vode, solila in poprala, ter pokrila. Kuhala sem približno 10 minut. Nato sem dodala žlico drobtin in sončnična semena, še dve minuti mešala in omaka je bila gotova.
Med tem časom sem v vreli in osoljeni vodi skuhala polžke, ter jih zmešala z omako.

Zraven smo "maznili" veliko skledo sveže solate z rukolo in radičem, za poobedek pa sveže jagode.

NJAMČI!!

No, mladija je seveda takoj navalila na hrano. Ta stara dva, pa sva si pred večerjo privoščila še tek oz. plavanje.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar