sreda, 27. februar 2013

ŠE ENA LAŽNA

Tele "lažne" so mi zadnje čase očitno zelo pri srcu. Pred kratkim sem pekla lažno Sacher torto, tokrat pa sem našla recept za Lažno gibanico. Hja, mogoče pa bom naslednjič spisala objavo, v kateri se bom tako zlagala, da bom še sama sebi verjela. No, no, malo heca mora bit.

Saj vem, da se takšne "lažne" sladice niti pod razno ne morejo primerjati s tistimi "ta pravimi", a kar me pri njih naaaajbolj razveseli je to, da so enostavne za pripravo in okusne.

Lažna gibanica nas je kar navdušila. Seveda, neučakani kot smo, smo navalili nanjo, ko je bila še vroča in ....
In naslednji dan, ko je skoraj več ni bilo, ugotovili, da je mnogo, mnogo boljša. Zato vam priporočam, da se držite malo nazaj in počakajte, da se sladica fajn ohladi, tako da se bodo okusi fajn premešali in prepojili.

Jaz jo bom spekla še enkrat, da vidim, če nam uspe zadržati se.


LAŽNA GIBANICA

Sestavine

1. zmes:
1 jogurtov lonček moke
1 jogurtov lonček mletega maka
1 jogurtov lonček mletih orehov
1 jogurtov lonček sladkorja

2. zmes
4 naribana jabolka
1 vanili sladkor
cimet
rum
sladkor po okusu

3. zmes
500 g skute
2 kisli smetani
3 jajca

Pekač namastim in nanj potresem polovico prve zmesi, ki jo premešam na suho. Dodam drugo zmes, preko potresem preostalo polovico prve zmesi in na koncu preliem s tretjo zmesjo.

Pecivo pečem 1 uro na 200 stopinjah.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar