nedelja, 21. marec 2010

ŽITNE PLOŠČICE - NADGRADNJA

Joj, kako se nam hitro praznijo škatle z domačimi žitnimi ploščicami! Vsak kakšno vzame. Eno danes na tek, dve na kolo, pa spet vsak svojo na plavanje, pa kakšno še kar tako,... in grejo.

In ko je pri zadnjem ustvarjanju Sebi ugotavljala, da zakaj ravno ploščice iz ovsenih kosmičev, ko pa jih je potrebno žvekati in žvekati, sem si mislila: "Kakšno žvekanje neki? Moje ploščice so čisto fajn mehke. Jaz jih pa že nič ne žvekam!"

Pa mi le ni dalo miru. Vsak ima svoj okus in mogoče se komu ovseni kosmiči v ploščicah res zdijo trdi. In sem razmišljala in razmišljala,... pa jih dajmo zmehčati!

Vendar, kako?

In sem se domislila!
Prva stvar, ki sem jo spremenila je bila uporaba domačih svežih kosmičev - produkt luščenega ovsa in kosmičnika. So boljši in mehkejši od kupljenih.

In drugo. Dodala sem sveže (beri odmrznjene) maline, ki sem jih z vilico spasirala, ter zamešala med kosmiče, tako da so se le-ti fajn napili malinovega soka. In seveda so se posledično tudi zmehčali.

Na ta način sem dobila novo verzijo domačih žitnih ploščic, ki so reees mehkejše od prejšnjih. S tem potrjujem povsem preprosto ljudsko razmišljanje: Če kaj ne dela, naredi novo, boljše.
Hvala Sebi!!

DOMAČE ŽITNE PLOŠČICE Z MALINAMI
150g masla ali margarine, 450g domačih ovsenih kosmičev, 250 g malin, 100 g rozin, orehi, domače suhe fige in jabolke, 3 jajce, 150g rjavega sladkorja, 2 vanili sladkorja, Ščepec soli, 1 žlička nastrgane limonine lupine

Maslo sobne temperature razstopim v veliki ponvi na šibkem olju. Dodam ovsene kosmiče, jih med nenehnim mešanjem svetlo rumeno popražim. Dodam z vilico spasirane maline in pustim, da se masa nekiliko ohladi. Z vlažnim nožem drobno narežem fige in jabolka, medtem ko orehe gorbo zdrobim s tolkačem. Z metlicami za stepanje penasto stepem jajce, sladkor, vanili in sol. Maso vmešam v ovsene kosmiče namočene v malinah in njihovem soku, dodam suho sadje in limonino lupino. Masa naj nekaj časa počiva (10 min). Pečico segrejem na 180C. Navlažim pekač in ga obložim s peki papirjem. Maso vsipam na pekač in jo enakomerno porazdelim. Pekač naj bo tako velik, da bo višina mase približno 1,50 cm. Pečem 20 - 30 min na zgornji rešetki pečice, da masa svetlo porjavi, nato jo preložim na kuhinjsko rešetko in ohladim. Pečeno maso narežem na pravokotnike poljubne velikosti - ploščice, ki jih hranim v nepredušno zaprti pločevinasti posodi, kjer se še dodatno zmehčajo.



Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. It isn't hard at all to start making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat team[/URL], Don’t feel silly if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood ways to generate an income online.

    OdgovoriIzbriši