nedelja, 7. marec 2010

NA HITRO V PRELEP PODALJŠANI VIKEND

Kakšen podaljšani vikend! Na brzino, iznenada, nanačrtovano.
Sašo je triatlonski delovni teden pričel že prejšnjo soboto. Matija se mu je kot tekmovalec pridruživ v torek, meni pa se je v sredo nepričakovano prikazala priložnost, da se jima tudi sama priključim. Ni mi bilo potrebno dvakrat reči. V dobri uri sem imela spakirane vse stvari za tek, plavanje in kolesarjenje in ob šestih popoldan sem že sedela v avtu - na poti v Lignano.

Štiri dni teka, kolesarjenja in plavanja. In baterije so ponovno polne.

Pogled na peščeno plažo, ki ji ni videti konca.





Sence v tem letnem času sicer nismo potrebovali, so pa bori lepo dišali.



Prva dva dni se je v odzadju svetila celotna alpska veriga.

Vsa dvorišča so prelepo urejena.




Tudi kaj takega se da videti. Kakor pri nas v Prekmurju.




Joj, kako sem se že veselila pomladi. Pa nas je ponovno napadel taaaakšen mraz.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar