ponedeljek, 9. december 2013

SLADKI DECEMBER

Če že čez leto vsaj poskušamo paziti na to, da ne jemo preveč sladkarij, oziroma da so tiste, ki jih jemo bolj "zdrave" in manj sladke, potem decembra ti poizkusi v glavnem propadejo. Pa saj december mora biti vesel in sladek a ne? 

Skratka, kot že vsako leto, smo tudi letos organizirano pekle oziroma le sestavljele božično pecivo. Tokrat sicer v zelo okrnjeni postavi, je kljub temu nastalo kar nekaj mamljivih dobrot. Tokrat vse brez peke. Nastala je odlična salama, pa rafaelo kroglice in do sedaj še nepreizkušeni snickerski. 

SNICKERSI

Sestavine:

  • 200 g sladkorja
  • 125 g kokosovega masla
  • 250 g temne čokolade
  • 400 g keksov
  • 300 g praženega kikirikija
  • voda


Sladkor sem stopila v 2,5 dcl vode, dodala maslo in 100 g čokolade. Dodala sem strte kekse in sesekljan kikiriki. Manjši del kikirikija sem pustila za posip. Maso sem poravnala v manjši pekač, ter jo prelila s 150 g stopljene čokolade in posipala s kikirikijem. Pekač sem za dobre pol ure postavila na hladno, nato pa snickerse narezala na manjše kockice.






 


 



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar